Turto valdymo departamente – naujas santykių su klientais etapas

Pranešimas paskelbtas 2020 m. liepos 1 d.

Nuo 2020 liepos 6 d. Turto banko Turto valdymo departamentas savo veikloje pradeda taikyti Klientų aptarnavimo standartą (KAS). Naujasis standartas apima pagrindinius santykių su klientais aspektus, darbuotojų elgesio normas, o taip pat informacijos bei įsipareigojimų valdymą. 

„KAS Turto bankui yra ypatingai svarbus visomis prasmėmis. Pirmiausia dėl to, kad pagrindinį dėmesį skirdama klientui įmonė parodo savo profesionalumą, įprasmina savo egzistavimą. Remiantis standartu, kiekvienas darbuotojas tampa ypatingai svarbus, nes jis supranta, kad yra Komandos narys ir nuo jo asmeninio indėlio, supratimo, atsidavimo ir susitarimų laikymosi priklauso visos Komandos sėkmė”, – pristatydamas pokytį sako Marius Jakštas, Turto valdymo departamento direktorius.

Trys esminiai principai

KAS aprašoma, jog darbuotojo ryšys su klientu turi remtis trimis esminiais principais – teisingumu, objektyvumu ir nešališkumu. Vadovaujantis šiais principais bendraujama su klientais, valdomos jų užklausos telefonu ir elektroniniu paštu, organizuojamas proaktyvus bendravimas.

Standarte dėmesys skiriamas ir darbuotojų aprangai bei elgesiui, taip pat jo nusiteikimui atliekant savo pareigas. Tikimasi, kad šie diegiami principai ne tik padidins Turto banko klientų pasitenkinimą, tačiau ir padės mūsų darbuotojams valdyti situacijas, spręsti konfliktus ir priimti pačius optimaliausius sprendimus.

Darbuotojai: perkėlėme savo patirtį buvimo klientu

Turto valdymo departamento darbuotojai aktyviai dalyvavo kuriant standartą. Kelios jų mintys apie KAS taikymą.

„Taikyti KAS yra nesunku, kai prisimeni, kad pats kasdien esi klientas. Būna labai malonu, kai darbuotojas tave mandagiai pasitinka ir kantriai bendrauja. Vėliau neprisimeni to darbuotojo vardo, tik žinai, kad toje organizacijoje tave aptarnavo puikiai. Mes irgi galime taip demonstruoti Turto banko vertybes”,  – teigia Edita Darasevičienė, Panevėžio regiono NT valdytoja.

„Mano nuomone, Aptarnavimo standartas ypač naudingas jauniems darbuotojams bendraujant su klientais, nes padeda valdyti konfliktines situacijas ir kt. Bendrai standartas darbuotojui suteikia aiškumą, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje, didina Turto banko prestižą”, – sako Vilniaus regiono Techninės priežiūros vadovas Arūnas Šaltenis.

„Regionai yra pirma visos grandies dalis tarp Turto banko ir kliento, todėl klientų aptarnavimo standartas padės regionų darbuotojams tinkamai ir kokybiškai suteikti visą reikiamą informaciją bei paslaugas Turto banko klientams. Taip pat tai yra puiki priemonė įrodyti, kad Valstybei atstovaujantis Turto bankas paslaugas klientams gali suteikti ne prasčiau nei privatus sektorius,” – teigia Marius Zeilia, Kauno regiono vadovas.

Su pagrindiniais KAS principais galite susipažinti ČIA.


Valstybės įmonė
Turto bankas
Įmonės kodas: 112021042
PVM kodas: LT120210411

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre

Kęstučio g. 45
08124 Vilnius
Tel. (8 5) 278 0900
Faks. (8 5) 275 1155

Vilniaus g. 16
01402 Vilnius
Tel. (8 5) 268 4988

© VĮ Turto bankas, 2017
Sprendimas:
GERA Solutions