Šiuo metu ieškome Plėtros skyriaus projektų vadovo (-ės).
Tavo pagrindinės užduotys bus:
- organizuoti, koordinuoti, vykdyti ir kontroliuoti priskirtų administracinės paskirties pastatų atnaujinimo projektų įgyvendinimą, vadovaujantis Projektų valdymo taisyklėmis bei kitais Turto banko vidaus teisės aktais;
- tinkamai komunikuoti su projekto komanda, konsultantais, klientais, atstovauti Turto banką pasitarimuose su projektų veiklos dalyviais ir valstybės institucijomis, siekiant laiku įgyvendinti suformuotus projekto tikslus;
- organizuoti, koordinuoti, kontroliuoti priskirtų projektų komandos narių darbą, vadovaujantis Projektų valdymo taisyklėmis bei kitais Turto banko vidaus teisės aktais;
- sudaryti, kontroliuoti ir koordinuoti priskirtų nekilnojamojo turto projektų įgyvendinimo darbų grafiką, rizikų valdymo planą, lėšų panaudojimą. Numatyti projektų rizikas, nepavėluotai identifikuoti rizikas ir savalaikiai reaguoti;
- rengti ir teikti pasiūlymus dėl ekonomiškai optimaliausio nekilnojamojo turto projektų įgyvendinimo;
- inicijuoti viešuosius pirkimus, reikalingus projektų sėkmingam įgyvendinimui, dalyvauti viešųjų pirkimų komisijų darbe;
- koordinuoti, kontroliuoti projekto įgyvendinimui reikalingų projektavimo, rangos ir kitų paslaugų sutartis, pagal kompetenciją priimti sutarčių rezultatus;
- nustatyta tvarka teikti informaciją (ataskaitas) apie nekilnojamojo turto projektų įgyvendinimą, pinigų panaudojimą projektų įgyvendinimui ir jų poreikį;
- konsultuoti Turto banko struktūrinių padalinių darbuotojus nekilnojamojo turto projektų įgyvendinimo klausimais.
Tikimės, kad tu:
- turi aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą socialinių ar technologijos mokslų srityje;
- turi ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį nekilnojamo turto ar infrastruktūros objektų projektų valdymo srityje;
- gerai išmanai Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių projektavimą ir statybą ir gebi juos taikyti praktikoje;
- gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu bei kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją;
- turi gerus darbo su „Microsoft Office“ programiniu paketu ir su organizacine technika įgūdžius;
- turi vairuotojo pažymėjimą (B kategorija);
- esi iniciatyvumas, orientuotas į rezultatą, gebi dirbti komandoje.
Privalumais būtų laikoma:
- projektų valdymo sertifikato PMP, IPMA ar lygiaverčio dokumento turėjimas;
- geros anglų, prancūzų ar vokiečių kalbos žinios (ne žemesniu nei B1 lygiu).
Mes siūlome:
- vertingą darbo patirtį, iššūkių kupiną kasdienybę bei asmeninį ir profesinį augimą;
- laisvę idėjom ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo;
- puikią komandą, vadovų ir kolegų palaikymą;
- bazinį darbo užmokestį nuo 1770 Eur iki 2549 Eur (bruto) (priklausomai nuo darbo patirties bei kvalifikacijos). Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintama atlygio dalis.
Tavo būsima darbo vieta – Vilniaus g. 16, Vilniuje ir galimybė dirbti nuotoliniu būdu.
Prisijunk prie mūsų komandos! Detalesnę informaciją rasi ir dokumentus kviečiame pateikti iki 2021 m. kovo 9 d. per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą http://portalas.vtd.lt/lt/pletros-skyriaus-projektu-vadovas-322;690480.html
Jei turi klausimų, kreipkis telefonu +37067808999 arba el. p. Jolita.Grieze@turtas.lt. Konfidencialumą garantuojame.