Klientų aptarnavimo standartas

Nuo 2020 liepos 6 d. Turto valdymo departamentas savo veikloje pradeda taikyti Klientų aptarnavimo standartą (KAS). Naujasis standartas apima pagrindinius santykių su klientais aspektus, darbuotojų elgesio normas, o taip pat informacijos bei įsipareigojimų valdymą. 

KAS aprašoma, jog darbuotojo ryšys su klientu turi remtis trimis esminiais principais – teisingumu, objektyvumu ir nešališkumu. Vadovaujantis šiais principais bendraujama su klientais, valdomos jų užklausos telefonu ir elektroniniu paštu, organizuojamas proaktyvus bendravimas.

Standarte dėmesys skiriamas ir darbuotojų aprangai bei elgesiui, taip pat jo nusiteikimui atliekant savo pareigas. Tikimasi, kad šie diegiami principai ne tik padidins Turto banko klientų pasitenkinimą, tačiau ir padės mūsų darbuotojams valdyti situacijas, spręsti konfliktus ir priimti pačius optimaliausius sprendimus.

Su sutrumpintu Standarto variantu galite susipažinti ČIA.


Valstybės įmonė
Turto bankas
Įmonės kodas: 112021042
PVM kodas: LT120210411

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre

Kęstučio g. 45
08124 Vilnius
Tel. (8 5) 278 0900
Faks. (8 5) 275 1155

Vilniaus g. 16
01402 Vilnius
Tel. (8 5) 268 4988

© VĮ Turto bankas, 2017
Sprendimas:
GERA Solutions